PEMU AB

Systemet

Protonic Easyjob6 – Den kompletta lösning för alla uthyrningsverksamheter!

Är du på jakt efter förstklassig uthyrningsprogramvara som är specifikt utformad för evenemangsbranschen men ändå tillräckligt mångsidig för lösa alla former uthyrningsverksamhet? Sök inte längre! Easyjob6 från Protonic Software är lösningen du har letat efter.

Anpassad för Evenemangsbranschen:

Easyjob är noggrant utformad för att möta de unika kraven inom evenemangsbranschen. Från evenemangsplanering till effektiv hantering av utrustning är det din pålitliga följeslagare för att säkerställa att dina evenemang går felfritt.

Skalbar och Framtidsklar:

När din verksamhet utvecklas växer Easyjob med dig.
Dess skalbara arkitektur säkerställer att den sömlöst kan anpassa sig till de föränderliga behoven hos din expanderande uthyrningsverksamhet.

Kontroll av din data:

När det blir allt vanligare med att ansluta sig till helt molnbaserade system minskar också kontrollen över din egna data.

Med Easyjob har du fortfarande kontrollen över din egna data genom lokal databas som du själv kan välja att placera på en VPS server i molnet eller i en lokal server i dina egna lokaler.

Skapa offerter & kontrakt

Skapa enkelt kompletta offerter och kontrakt till dina kunder inkluderat personal, utrustning, fordon eller vad din verksamhet har. Komplettera med fritextrader och få enkelt ut offerter m.m. genom mallar som presenterar informationen efter ditt tycke.

Koll på utrustningen

Genom att märka upp dina produkter kan lagerpersonalen enkelt plocka ihop de olika projekt ni har, kvalitetssäkrat genom qr-koder på produkter som sedan skannas av med liten och smidig handdator. Detta säkerställer kompletta och felfria leveranser!

Boka resurser

Offerera personal, fordon eller andra resursen och när projektet blir av tillsätter du enkelt faktiska personer eller fordon till detta. Skicka förfrågningar till extern som intern personal och ligg steget före!

Statistik

Med tiden kommer systemet kunna ge din viktig och kanske avgörande data om hur nästa steg för din verksamhet skall se ut. Vilka produkter är mest lönsamma? Vad behöver oftast repareras och till vilken kostnad?

Bygg på systemet

Med tiden kan nya behov uppstå eller att verksamheten växer. Då är det smidigt med Easyjob och alla dess möjligheter till att bygga ut systemet!

Kontroll

Genom att varje installation ligger i er ägo har ni också full koll på er egna data. Att datan är under er egna kontroll föränklar dessutom integrationen till andra system så som bokföring eller andra "extra" system som ni använder.